Egy apa naplója

Egy szívdobbanás (3. rész)

2017. január 16. 19:24 - wocci

Január első hetére volt időpontunk a terhesgondozóba. Még nem kerestünk magunknak szülész orvost, a Család rá lett állítva, nézzenek körül. A Honvéd kórházban szeretnénk szülni. (Pontosan én nem szeretnék és nem is fogok, de értitek, na...)

Időpontra odamentünk, csak fél órát vártunk, mire be is hívtak bennünket. Egy helyettesítő orvos volt. Amikor készült a hüvelyi ultrahang, én is bemehettem, és megmutatta nekem a Doktor "Nézze, ott dobog a szíve". Ez a legcsodálatosabb dolog az életben. Sok mindent megtapasztaltam már, de ez... Nem lehet leírni az érzést. Egyszerűen csodálatos. Ott láthattam az monitoron. Dobog a szíve. Gyönyörű.

14mm-es, élő embrió, magzatburkon belül.

Hihetetlen! 

Utána a doki finoman jelezte, hogy ő aktív szülőorvos, de kedvessége és segítőkészsége ellenére megbeszéltük, hogy Ő tuti nem lesz az orvosunk. Kicsit szenilis, nagyot halló idős Urat láttam csak benne. Lehet akármennyire szakértő, nem tudnék bízni benne.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyapanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr612131315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása